If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Около 2000об пак прижужава нещо Пак разглобих, укрепих и другия датчик - все тая От цялата работа счупих 2 от 3-те щипки и съм назад с 80 стотинки .. хаха
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
В неделя с бат Боби си поиграхме да махнем вихровите клапи/или така наречените пеперудки/ от смукателния колектор на мойта кола.Съчетахме нещата със смяната на ангренажа и водната помпа.Фактите са,че ремъка/Дайко/ на 50 000 км. беше доста напукан,а помпата/Валео/ течеше.Извода за мен е,че тези коли не си щат ремъците за повече от 60К.Външния ремък също се беше предал вече,на 110 000 км. Прилагам малко снимков материал.
Attached Files
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
В неделя с бат Боби си поиграхме да махнем вихровите клапи/или така наречените пеперудки/ от смукателния колектор на мойта кола.Съчетахме нещата със смяната на ангренажа и водната помпа.Фактите са,че ремъка/Дайко/ на 50 000 км. беше доста напукан,а помпата/Валео/ течеше.Извода за мен е,че тези коли не си щат ремъците за повече от 60К.Външния ремък също се беше предал вече,на 110 000 км. Прилагам малко снимков материал.
Стегай се идните дни да повториш операцията !
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Преди няколко месеца направих интервенцията...определено механизма си работеше, но го направих за да съм спокоен.
п.с. Определено има лека разлика...към добро!
Твоя колектор е от старите,там вероятността някоя клапа да попадне в цилиндъра е минимална,така са направени че е трудно.На новия колектор/монтира се само на 1.9 ,наполовина е пластмасов и е Марели,а не Пиербург/са направени така,че спокойно могат да си паднат в цилиндъра,и да се стигне до сериозен ремонт със смяна на бутала.
П.С.Това го разбрахме на живо скоро,лошото е че потърпевшия е наш колега................
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Твоя колектор е от старите,там вероятността някоя клапа да попадне в цилиндъра е минимална,така са направени че е трудно.На новия колектор/монтира се само на 1.9 ,наполовина е пластмасов и е Марели,а не Пиербург/са направени така,че спокойно могат да си паднат в цилиндъра,и да се стигне до сериозен ремонт със смяна на бутала.
П.С.Това го разбрахме на живо скоро,лошото е че потърпевшия е наш колега................
Верно твоя колектор е различен.Моя е Пиербург-изцяло метален и макар засега клапите да работят явно ще се наложи да се махат , но това при смяна на ремъка, че май е доста работа.Всъщност аз си взех направо цял колектор от един наличен двигател при мои познати и в момента е разглобен на двете части и измит за да го направя и направо трампя на мястото на моя като го сваля , но се чудя с какво да затапя дупките от осите от клапите.Колега от Бургас беше правил тая интервенция , но не разбрах с алуминиеви тапи ли ги запуши и как точно с резба или по някакъв друг начин , че от снимките му не стана ясно освен , че им сложи и някъкви подсигурителни планки против развиване.
Верно твоя колектор е различен.Моя е Пиербург-изцяло метален и макар засега клапите да работят явно ще се наложи да се махат , но това при смяна на ремъка, че май е доста работа.Всъщност аз си взех направо цял колектор от един наличен двигател при мои познати и в момента е разглобен на двете части и измит за да го направя и направо трампя на мястото на моя като го сваля , но се чудя с какво да затапя дупките от осите от клапите.Колега от Бургас беше правил тая интервенция , но не разбрах с алуминиеви тапи ли ги запуши и как точно с резба или по някакъв друг начин , че от снимките му не стана ясно освен , че им сложи и някъкви подсигурителни планки против развиване.
Прави се резба и се навиват пробки за картер с лепило,обаче трябва да мериш,защото и от стария колектор има няколко вида с различни отвори за клапите.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
---------- Post added at 15:06 ---------- Previous post was at 15:04 ----------
Интересно как е тръгнала в ниските повече след като главната цел на тези клапи е именно тази. Повече въртящ момент в ниските. Обикновено като се премахнат става по-зле, а не обратното Мисля тука внушението е голямо.
Ако наистина е Евро 4 би трябвало да има,всички клапанови Мжети имат..............но Ники щом казва Но ти си със стария колектор,което обаче не те измъква от премахването.....................изхвърляй
Comment